سخت بتن کیان با نام تجاری سیلیکا

متریال کفسازی بتنی سخت بتن کیان

پودر بتن سخت دکوراتیو

بتن استامپی حاصل طرح زدن روی بتن، به وسیله قالب‌های استامپی می باشد. حفظ و ماندگاری طرح های ایجاد شده روی بتن، مقاومت سایشی بالایی را می طلبد. پودر سخت کننده بتن استامپی از سیمان، سنگدانه سیلیسی و مواد پلیمری جهت بالا بردن مقاومت سایشی و کاهش نفوذپذیری سطح نهایی استفاده می شود.این محصول به وسیله ماله تلسکوپی برروی سطح بتن پرداخت می شود.

پودر بتن سخت خشک پاش

پودر بتن سخت خشکه پاش جهت افزایش مقاومت سایشی و کاهش تولید گرد و غبار برروی سطح بتن اجرا می شود. این محصول در رنگ های مختلف به صورت خشک برروی سطح بتن پهن شده و به وسیله ماله پروانه ای کاملا صاف و صیقلی می شود. این محصول برای کفسازی انواع محیط های صنعتی نظیر سوله ها و کارخانجات که تحت سایش شدید هستند توصیه می گردد.

پودر بتن سخت ملاتی

پودر سخت کننده ملاتی در سیستم کفسازی آرملات استفاده می شود. این نوع پودر سخت کننده در ضخامت 1 الی 2 سانتی متر به صورت ملاتی برروی بتن اجرا می شود و علاوه بر افزایش ظرفیت سایشی باعث افزایش مقاومت مکانیکی نیز می گردد. پودر سخت کننده ملاتی پس از ساب زنی دارای خاصیت آنتی باکتریال و آنتی داست بوده و به همین دلیل در کفسازی محیط های بهداشتی و صنایع غذایی و دارویی استفاده می گردد.

لاک پلی یورتان سخت کننده

سیلر پلی یورتان یک ماده دو جزئی شامل یک جزء هاردنر و یک جزء رقیق کننده یا حلال می باشد. سیلر پلی یورتان به عنوان یک لایه محافظ برروی انواع سطوح سیمانی اجرا می شود. این محصول از سطوح در برابر اشعه UV، مواد شیمیایی مخرب، سایش و نفوذ آب جلوگیری می کند. این محصول در دونوع مات و براق تولید می شود و پس از اجرا جلوه زیبایی به سطوح می بخشد و قابل ترکیب با رنگدانه اکسیدآهن نیز می باشد.

ریلیز بتن استامپی

ریلیز بتن استامپی یا عامل رهاساز قالب یک پودر غیرحلال در آب بوده و به عنوان عامل جداکننده قالب استامپی و سطح بتن استفاده می شود. این پودر کاملا آب گریز بوده و از چسبیدن قالب استامپی به سطح بتن جلوگیری می کند. این محصول حاوی رنگ دانه های مخصوص بوده و در هنگام کوبیدن قالب استامپی باعث ایجاد رگه های رنگی برروی بتن می شود. مشکی و قهوه ای از رنگ های محبوب این محصول هستند.

الیاف پروپیلن

الیاف پروپیلن در مخلوط بتن باعث افزایش مقاومت در برابر انجماد و سایش، کنترل ترک، ذوب شدن، حمله سولفات و واکنش سیلیس قلیایی (ASR) میشود. افزودن الیاف پروپیلن در نسبت های مناسب به مخلوط های بتن، ویژگیهای ماندگاری عناصر را بهبود می بخشد. الیاف پلی پروپیلن به عنوان تقویت کننده ثانویه استفاده می شود و به کاهش جمع شدگی و کنترل ترک کمک می کند.

بتن پلیمری استامپ وال

بتن پلیمری استامپ وال بر پایه سیمان و مواد معدنی و پلیمری برای چسبندگی بهتر به سطوح تولید می شود. این محصول در برابر سیکل های ذوب و انجماد و نفوذ آب و یخ زدگی مقاومت بالایی داشته و در انواع رنگ قابل عرضه می باشد. ضخامت اجرای این محصول بستگی به عمق بافت های طرح انتخابی بین 7 الی 15 میلی متر متغیر است. سهولت در اجرا و عدم ترک در درازمدت از مزایای مهم این محصول می باشد.

ماله تلسکوپی

ماله تلسکوپی عموما برای تسطیح و یا پرداخت پودر سخت کننده سطح بتن استفاده می شود. گیربکس تعبیه شده برروی ماله تلسکوپی باعث حرکت لبه تیغه به سمت بالا و پایین می شود و همین امر باعث می شود در حرکت رفت و برگشتی ماله جمع شدگی بتن رخ ندهد. جنس تیغه این محصول از آلیاژهای مخصوص تهیه شده است و عمر بالایی دارد. طول دسته های ماله تلسکوپی قابل تنظیم است.

ماله کشویی

ماله کشویی برای پخ کردن و گرد کردن لبه های بتن مورد استفاده قرار می گیرد. پخ کردن لبه های بتن علاوه بر زیبایی باعث کاهش آسیب پذیری لبه بتن و شکستگی آن می شود. ماله کشویی دارای گریدهای مختلف می باشد و می توان شعاع و گردی لبه ها را به دلخواه انتخاب کرد. جنس این ماله از فلز ضدزنگ بوده و در تماس با بتن دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود.

پروژه خود را با ما آغاز کنید

از ما به صرفه ترین و زیباترین ها را بخواهید.

نقشه

آدرس کارخانه

مشهد - جاده سیمان - قبل از کشمیری - لاله یک

شماره تماس : 09916625615

اینستاگرام

آپارات