سخت بتن کیان با نام تجاری سیلیکا

گروت ها و چسب های پودری سخت بتن کیان

گروت سیمانی

گروت سیمانی را می توان پرمصرف ترین گروت در صنعت دانست. این گروت ها به دلیل وجود مواد منبسط کننده در ساختار خود از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند و تحت بارهای استاتیکی سنگین نظیر بیس پلیت ها و ماشین آلات دچار ترک نمی شوند و به راحتی بار را به صفحات زیرین خود منتقل می کنند.

ملات آب بندی بتن

بتن پلیمری

گروت های پلیمری به دلیل اصلاح با مواد پلیمری برای اهدفی همچون آب بندی، ترمیم سطوح و.... مورد استفاده قرار می گیرند. گروت پلیمری معمولا از دو جزء مایع و پودر تشکیل شده است. جزء مایع و پودری در صورت ترکیب شدن باهم باعث افزایش مقاومت گروت در برابر شرایط محیطی مخرب نظیر یون کلرید می شود.

چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری یک ترکیب آماده برای نصب و چسباندن کاشی و سرامیک برروی انواع سطوح می باشد. این محصول قابلیت چسبندگی بالایی به انواع سطوح گچی و سیمانی داشته و برای نصب کاشی و سرامیک برروی انواع سطوح کف و دیوار مناسب است. چسب کاشی پودری کاملا آب بند بوده و در برابر نفوذ آب و رطوبت کاملا مقاوم است.

گروت ترمیمی

پودر ترمیم کننده سطوح بتنی

پودر ترمیم کننده سطوح بتنی یک محصول پایه سیمان با قدرت چسبندگی بالا بوده و برای ترمیم سطوح بتنی و ترک های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با خاصیت انبساط پس از خشک شدن، به مرور زمان دچار افتادگی و پوکه شدن نمی شود و برای ترمیم سطوح کرمو شده بتن بسیار مناسب است.

پودر بندکشی

پودر بندکشی برای پر کردن مفاصل آجرنما، کاشی و سرامیک استفاده می شود. مفاصل آجرنما، کاشی و سرامیک بر اثر با وارده و سرما و گرما دائما تحت انقباض و انبساط هستند. پودر بندکشی با خاصیت ارتجاعی بالا در برابر این انبساط و انقباض دچار شکستگی نمی شود. ضمنا این محصول کاملا ضدشوره بوده و در رنگ های متنوع تولید و عرضه می گردد.

پروژه خود را با ما آغاز کنید

از ما به صرفه ترین و زیباترین ها را بخواهید.

نقشه

آدرس کارخانه

مشهد - جاده سیمان - قبل از کشمیری - لاله یک

شماره تماس : 09916625615

اینستاگرام

آپارات