سخت بتن کیان با نام تجاری سیلیکا

مواد آب بندی سخت بتن کیان

ملات آب بند دو جزئی

این محصول دارای یک جزء مایع و یک جزء پودری می باشد و پس از ترکیب به صورت ملات به ضخامت 2 الی 5 میلیمتر برروی سطوح اجرا می گردد. این محصول پس از خشک شدن با تشکیل یک فیلم الاستومری از نفوذ آب جلوگیری می کند. ملات آب بند دو جزئی برای آب بندی استخر و مخازن نگهداری مایعات گزینه مناسبی می باشد.

آب بند کننده کریستالی

این محصول هم به صورت دوغاب برروی سطوح و هم به صورت پودر به مخلوط بتن اضافه می شود و به مویرگ های بتن نفوذ کرده و در صورت بروز ترک تحت فشار هیدرواستاتیکی دارای خاصیت خود ترمیمی می باشد. آب بند کننده کریستالی برای آب بندی سدها و سایر سازه هایی که تحت فشار سنگین هیدرواستاتیکی آب هستند، بهترین گزینه می باشد.

پودر آب بندی بتن

پوشش آب گریز

آب گریز سطوح به صورت یک لایه نازک و شفاف برروی سطوح اعمال می شود و با ایجاد یک لایه الاستومری از نفوذ آب به داخل بتن جلوگیری می کند.این محصول برای نمای ساختمان و کف های در معرض یخ زدگی مناسب است. بدیهی ست که این محصول تحت شرایط آب و هوایی مهاجم نیاز به شارژشدن مجدد خواهد داشت.

چسب آب بندی بتن

چسب آکریلیک خالص

چسب آکریلیکی بر پایه مونومرهای استایرن و یک کوپلیمر مایع برای آب بندی بتن و ملات می باشد .عملکرد این محصول درونی بوده و بتن و ملات را از درون آب بند میکند. چسب آکریلیکی برای ملات های نازک پوششی مناسب است و در بتن ریزی حجیم نظیر اسکلت بتنی توجیه اقتصادی ندارد.

آب بند کننده پودری

آب بند کننده پودری یک ماده افزودنی ضد رطوبت است که می تواند یک لایه ضد آب در امتداد منافذ مویرگی ایجاد کند. در نتیجه می تواند نفوذپذیری بتن را در شرایط غیر هیدرواستاتیکی کاهش دهد.ضمنا این محصول خاصیت نم بند دارد و برای سطوح تحت فشار هیدرواستاتیکی نظیر استخر مناسب نمی باشد.

پودر بندکشی آب بند

پودر بندکشی آب بند بر پایه سیمان و مواد پلیمری بوده و باعث ایجاد یک لایه مستحکم در محل بندها و درزها شده و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. این محصول برای بندکشی محیط های مرطوب نظیر سرویس بهداشتی مناسب است.

پروژه خود را با ما آغاز کنید

از ما به صرفه ترین و زیباترین ها را بخواهید.

نقشه

آدرس کارخانه

مشهد - جاده سیمان - قبل از کشمیری - لاله یک

شماره تماس : 09916625615

اینستاگرام

آپارات