سخت بتن کیان با نام تجاری سیلیکا

افزودنی های بتن سخت بتن کیان

ژل میکروسیلیکا

ژل میکروسیلیس الیاف دار

ژل میکروسیلیس ترکیبی از پودر میکروسیلیس، آخرین نسل روان کننده، الیاف پلی پروپیلن می باشد. این محصول برای تولید بتن قوی و غیر قابل نفوذ استفاده می شود. این محصول اسلامپ بتن را افزایش می دهد و بتن را در برابر حملات یون های کلرو سولفات مقاوم می کند. ژل میکروسیلیس موثرترین ماده برای آب بندی بتن میباشد.

روان کننده های بتن

روان کننده پلی کربوکسیلات به عنوان نسل سوم فوق روان کننده های بتن شناخته می شود. این محصول باعث کاهش نسبت آب به سیمان در بتن، افزایش اسلامپ و درنتیجه افزایش 30درصدی مقاومت فشاری بتن می شود. این محصول علاوه بر بتن در گروت، ملات های خودتراز و صنایع سنگ مصنوعی مورد استفاده قرار میگیرد.

ضدیخ پایه نیتراتی

ضدیخ بتن باعث تسریع واکنش هیدراتاسیون سیمان موجود در بتن می شود و به هیدراته شدن سریع آن کمک می کند و زمان گیرش و عمل آوری آن را کاهش می دهد و از آسیب یخ زدگی در طول زمان گیرش و همچنین خرابی بتن به دلیل تغییرات دما جلوگیری می کند.

پودر میکروسیلیس

میکروسیلیس یا دوده سیلیسی یک افزودنی ارزان و درعین حال فوق العاده تاثیرگذار برای بتن می باشد. اندازه ذرات میکروسیلیس یک صدم سیمان بوده و با پر کردن منافذ بین سنگدانه و سیمان علاوه بر افزایش مقاومت فشاری از بتن در برابر نفوذ عوامل مخرب جلوگیری می کند. این محصول از فولاد و آرماتور بتن در برابر مواد کلریدی به خوبی محافظت می کند.

واترپروف پودری بتن

آب بند کننده پودری یک ماده افزودنی ضد رطوبت است که می تواند یک لایه ضد آب در امتداد منافذ مویرگی ایجاد کند. در نتیجه می تواند نفوذپذیری بتن را در شرایط غیر هیدرواستاتیکی کاهش دهد.ضمنا این محصول خاصیت نم بند دارد و برای سطوح تحت فشار هیدرواستاتیکی نظیر استخر مناسب نمی باشد.

پودر زودگیر کننده بتن

چودر زودگیر کننده به عنوان تسریع کننده در فرآیند هیدراتاسیون سیمان استفاده می شود که منجر به گیرش سریع بتن و به دست آوردن بتن با مقاومت اولیه بالا می شود. حداکثر حد مجاز افزودن زودگیر کننده 2 درصد وزن سیمان است. افزودن این ماده در زمستان به کسب مقاومت اولیه بتن کمک بسیاری می کند.

رنگدانه های اکسیدآهن

رنگدانه اکسیدآهن، پودر خشکی است که برای رنگ دادن به بتن، گچ، ملات و سایر مواد بر پایه سیمان استفاده می شود. این مجصول در رنگ های مشکی، قرمز، زرد، قهوه ای، سبز و آبی تولید و عرضه می شود. میزان مصرف این مواد 3 الی 5 درصد بر اساس وزن سیمان می باشد و برای تولید ملات های رنگی و آسترهای دیوار بسیار پرکاربرد است.

پروژه خود را با ما آغاز کنید

از ما به صرفه ترین و زیباترین ها را بخواهید.

نقشه

آدرس کارخانه

مشهد - جاده سیمان - قبل از کشمیری - لاله یک

شماره تماس : 09916625615

اینستاگرام

آپارات